Artikkelit
Kuten pelitkin, nämä artikkelit olivat Suomipelit.comissa sivuston sulkeuduttua. Näin ollen niihin saattaa sisältyä epämääräisiä viitteitä asioihin, joita ei enää ole olemassa, ja joskus jokin saattaa näkyä väärin. Pahoitteluni.
Ei luokiteltu
- Adobe Photoshop vasta-alkajille (video)
January, 18.2.2009 - Creative, Fatal1ty optical mouse 1010
Sami, 6.12.2008 - The Sketchy Project
Tomppu, 7.1.2010
Käytännön oppaat
- 2D-Grafiikan alkeet Allegroa käyttäen
jalaine, 7.11.2001 - 3D Studio MAX -tutoriaali 2: Auto
JetroPag, 26.11.2001 - 3D Studio MAX:in perusteet
JetroPag, 1.11.2001 - Adobe Photoshop CS2 kuvateoriaa
January, 14.1.2007 - Adobe Photoshop CS2 vasta-alkajille
January, 30.9.2006 - DirectX 8 - Direct Input
Jarkko Parviainen, 28.2.2003 - DirectX 8 - DirectSound
Anzuhan, 23.1.2004 - DirectX 8 - Ensimmäinen kosketus
Jarkko Parviainen, 20.4.2002 - DOS-pelit Windows 2000/XP:ssä
Lauri, 13.1.2002 - DOSBoxin perusteet
Jarska, 17.9.2007 - Fysiikkaa peliohjelmoijille - Osa 1: Sijainti ja liike
markus, 27.11.2004 - Fysiikkaa peliohjelmoijille - Osa 2: Kiihtyvyys ja voimat
markus, 15.1.2005 - Fysiikkaa peliohjelmoijille - Osa 3: Törmäykset
markus, 20.5.2005 - Grafiikkakurssi 2
jalaine, 3.12.2001 - IK-luiden luominen
JetroPag, 14.3.2002 - Kenttien piirtäminen Photoshopilla (peruasiat)
Jarska, 15.5.2007 - Kuinka teet upean manga auton paintilla ja gimpillä!
SanX, 4.9.2007 - Kuinka tietokonepeli toimii - Osa 1: Johdatus ohjelmoitavuuteen
Markus, 8.8.2006 - Kuinka tietokonepeli toimii - Osa 2: Fyysistä tietokonetta rakentamassa
Markus, 25.10.2006 - Kuinka tietokonepeli toimii - Osa 3: Kohti korkeampaa abstraktiotasoa
Markus, 24.12.2006 - LUA:n alkeet
jarkko parviainen, 8.3.2004 - OpenGL:n perusteet - Osa 1: Ikkunan luominen
markus, 28.5.2004 - OpenGL:n perusteet - Osa 2: 3D grafiikka
markus, 9.6.2004 - OpenGL:n perusteet - Osa 3: Teksturointi
markus, 7.7.2004 - OpenGL:n perusteet - Osa 4: Valot ja varjot
markus, 27.7.2004 - Pelaa pelejä käyttöjärjestelmästä riippumatta
Jarska, 29.4.2007 - Peliohjelmoinnin peruskäsitteet - Osa 1
jalaine, 26.5.2002 - Peliohjelmoinnin peruskäsitteet - Osa 2
jalaine, 2.6.2002 - Peliohjelmoinnin peruskäsitteet - Osa 3
jalaine, 7.10.2002 - Pikkuaskelin C-Ohjelmoijaksi
jalaine, 11.3.1999 - Pyglet - Asentaminen
Cheery, 1.3.2009 - QBasicin perusteet
Tomppu, 9.11.2006 - QuickBasic- peliohjelmointi
gamehouse, 23.10.2007 - SDL-tutoriaali 1
nuotimi1, 9.1.2002 - SDL-tutoriaali 2
nuotimi1, 29.9.2002 - Tutoriaali auton tekoon 3dsmaxilla: Ferrari Mythos
JetroPag, 17.7.2003 - Windows-ohjelmointi
Jarkko Parviainen, 26.2.2002 - ZBrush 3: Perusteet
Queq, 22.12.2006
Teoriaa
- Matriisimatematiikkaa peliohjelmoijille
markus, 23.4.2004 - Optimointi
sebbbi, 15.4.2004
Pelinteon maailma
- Covert BitOps: Kuusnelospelejä suurella tunteella
jalaine, 15.12.2004 - Erkki Saaressa post mortem
Sqwiik, 16.1.2005 - Error Free
jalaine, 15.2.2002 - FRACTiLE Games
jalaine, 13.11.2001 - Haastattelu - Skitso Productions
jarkkoaho, 27.6.2003 - Haastattelu: FireCross - NeuralPlay
jarkkoaho, 19.6.2003 - Haastattelu: MHGames
Sampo, 8.12.2008 - Haastattelu: MHM 2000
jarkkoaho, 17.6.2003 - Haastattelu: MK Games
jarkkoaho, 9.2.2003 - Haastattelu: TOU
jarkkoaho, 28.5.2003 - Henkilökuva: Kai-Peter Bäckman
jalaine, 9.2.2004 - Jimmy's Lost His Marbles post mortem
kumikana, 5.6.2006 - Sense Games ja ensipeli Piggy Jiggy - Osa 1
bop, 2.8.2006 - Sense Games ja ensipeli Piggy Jiggy - Osa 2
bop, 10.9.2006 - Seven years after: Jani Immonen ja Capsule
Sampo, 13.12.2007 - Triplane II tulee
TZ, 27.3.2004 - Triplane kakkosta katsomassa (29.9.2004)
pllk, 7.10.2004 - Turbo Sliders 2.0.0 - Haastattelussa Antti Mannisto
Tomppu, 13.12.2008